2015 m. sausio 12 d., pirmadienis

Tall Ships races regatta 2011

Prieš kelias dienas rūšiavau savo popierius ir visiškai netyčia radau savo pirmojo buriavimo dienoraštį. Nusprendžiau jį parašyti taip, kaip rašiau apie savo žygį Ispanijoje Santjago keliu. 
Taip jau nutiko, kad 2011 metais man teko puiki proga sudalyvauti Tall Ships races 2011 regatoje, bet apie viską nuo pradžių. 
 2011 metais mano miestą Klaipėdą aplankė nesuskaičiuojamas kiekis burinių laivų, turistų ir regatos dalyvių iš įvairių pasaulio kraštų. Reikėjo surinkti daug savanorių, kurie galėtų pagelbėti  regatos įgulų nariams. Aš buvau viena iš jų. 
Keturias dienas nuo ankstaus ryto iki vėlaus vakaro plušėjome, bendravome, dalyvavome įvairiuose įrenginiuose, padėjome regatos dalyviams ne tik pasijusti patogiai, bet ir supažindinome juos su mūsų miestu ir kultūra. Mano namai per tas keturias dienas tapo mažu bendrabučiu, nes pas mane apsigyveno savanoriai iš kitų miestu. Nors savanorystė nebuvo tokia lengva, kokios galbūt tikėjomės, tačiau tai buvo nuostabi patirtis mano gyvenime. Susipažinau su įvairiais žmonėmis iš įvairių pasaulio kraštu, o taip pat įgijau naujų draugų iš Lietuvos. 
Bet šis dienoraštis ne apie savanorystę, šis dienoraštis bus apie tai, kaip aš turėjau puikią galimybę dalyvauti pačioje regatoje ir plaukti olandišku burlaiviu "Tecla" iš Klaipėdos į suomių uostą Turku mieste.

Komentarų nėra: