2014 m. balandžio 15 d., antradienis

Kažkas naujo ir dar neragauto...

Užduosiu Jums klausimą:
"Jeigu reikėtų apibūdinti save vienu žodžiu, savo charakterį, gyvenimo būdą, pomėgius ir taip toliau, koks tai būtų žodis?"
Aš esu "ragautojas"! Aš ragauju gyvenimą. 
Kažkada "paragavau" kalnus - dabar negaliu be jų gyventi.
"Paragavau" jūros -  mieliau mėgaujuosi ja būdama ant kranto :).
"Paragavau" kelią - tai mano stichija. Aš esu keliautojas! Niekada nemesiu kelio. 
Vos prieš kelias dienas grįžau iš kelionės Ispanijoje. Ten nuėjau daugiau nei 800 km savo kojomis su kuprine ant nugaros. Vieną gražią dieną nusprendžiau išeiti iš savo patogumo zonos, nusipirkau bilietus į saulėtąją Ispaniją ir išėjau France Camino de Santiago.
Šįmano dienoraščio dalis bus būtent apie tai. 
Buen Camino. 

1 komentaras:

viktoras rašė...

Laba diena,

Gal būtų asmeniškai su jumis pabendrauti apie šita piligrimine kelione? nes pats planuoju eiti šita piligrimini kelia:)
Mano el. p. viktorasgailius@gmai.com
Pagarbiai
Viktoras Gailius