2015 m. liepos 29 d., trečiadienis

Desert Safari

Savaitgalis, savaitgalis, pagaliau, pagaliau, pagaliau. Po pietų keliausim pasivažinėti su džipais po smėlynus. Senai apie tai svajojau ir še tau kad nori.
P.s. jau turiu kitų svajonių, gal kas norite padėti man jas išpildyti? O aš po to prižadu foto ir video reportažą. Komentuokite, komentuokite… :) Aš čia visai rimtai!
Pirmą kartą gyvai matytas TOKS vaizdas
Laikas iki pietų neprailgsta ir mes jau pakeliui į Dubajų, kur mus paims mūsų vairuotojas.
Bendra informacija: http://www.desertsafaridubai.com štai čia gavome kontaktus, pasiskambinome ir susitarėme. Vairuotojas paima iš bet kurio viešbučio Dubajuje arba Šaržoje. Kadangi mes gyvenome toliau, tai teko pavažiuoti iki Dubajaus. Labai patogu buvo pasistatyti automobili Dubai Mall prekybos centre, nes aikštelė nemokama ir džipo vairuotojui gan patogu privažiuoti prie šalia esančio viešbučio.
Mūsų automobiliai
Tatuiruotė, čia ta, kuri už pinigus :)
Kam įdomu - safario kaina buvo 180 AED (45 eu), į kainą įeina:
  • Paėmimas nuo viešbučio ir grąžinimas atgal (Dubajuje arba Šaržoje)
  • 20-30 minučių trunkantis džipų safaris - patikėkite, to tikrai užtenka
  • Nuvežimas į bazinę stovyklą, kur Jūsų lauks jodinėjimas kupranugariais, galimybė pasimatuoti arabiškus drabužius, piešimas ant kūno su hna, vakarinis pasirodymas ir vakarienė su gaiviaisiais gėrimais.
  • Už papildomus pinigus galima nučiuožti nuo smėlio kalno su snieglentę (sunboarding) - 100 AED (25 eu) viena lenta - plačiau apie tai, vėliau… taip pat galima pasivažinėti keturračiais - 125 AED (31 eu).
Tiek bendros informacijos, jei ko nepaminėjau - viską galima rasti internete.
O mes jau pakeliui į smėlynus. Automobilyje esame šeši keleiviai ir vairuotojas. Sustojame prie pakelės parduotuvės, laukiame kitų turistų. O tuo metu gatvės prekeiviai įnirtingai siūlo įsigyti skarą, kad į akis smėlio nepribirtų ir galva neperkaistų, akinius, kepures, ledų atsigaivinti, su erelių nusifotografuoti, kebabų paragauti ir taip toliau. Kaina, žinoma, turistinė, todėl ledai ir kitos gėrybės už didelius pinigus mūsų nedomina. Pagaliau visi susirinkome ir mes pasiruošę nuotykiams. Vairuotojas lepia prisisegti diržus, parodo kiekvienam, kad po ranka yra maišeliai, tam atvejui, jei bloga pasidarytų. Dar ir taip būna?
Prieš pat smėlynus nusileidžiame padangas ir pirmyn. Vos prieš kelias minutes mano vyras buvo nuliūdęs, nes mūsų automobilis nebuvo pats geriausias iš visų. Sakė, kad mūsų džipas pats seniausias - pernai metų Tayota Land Cruiser mat jam neįtiko - bet, sako, gal vairuotojas bus pats geriausias. Ir jis nesuklydo.
Mes praleidome visas mašinas į priekį ir likome paskutiniai. Prasidėjo… Nemoku net papasakoti to jausmo, bet man patiko. Vaizdai nerealūs: tik smėlio kopos ir kalnai… taip, kalnai. Išdrįsiu taip pasakyti, nes tos kopos viena didesne už kitą Ir mes per jas, tai į viršų, tai į apačią. Dabar suprantu kam tie diržai ir tie maišeliai yra reikalingi. Aš dar džiaugiuosi, kad papietauti nespėjome, nes tada tikrai maišelis būtų reikalingas. Jautresnio skrandžio savininkams siūlyčiau pagalvoti ar verta vykti į tokią pramogą. Nors tiesą sakant, pabandyti visada verta! Po gero pusvalandžio stojame smėlynų viduryje - grynas oras ir fotosesija. Vairuotojai pripučia automobilių padangas, judėsime į stovyklą.
Stovykla - vaizdas iš viršaus
Stalai, kilimai, pagalvės - vakarienės vieta
Kažkur smėlynų viduryje po plačiu dangumi įsikūrusi labai jauki stovykla. Kiekvieno automobilio keleiviai turi savo rytietiško stiliaus stalą, aplinkui daug kilimų ir pagalvių, tiesiog smėlyno viduryje. Turime šiek tiek laisvo laiko.
Mes puolame išmėginti naujos pramogos: sunboarding. O tai, pasirodo, menka pramoga. Už papildomus 100 AED gauname vieną snieglentę ir mums pirštu parodoma į kurį kalną lipti. Pramogos idėja gal ir nebloga, tačiau lipti į kalną su lentą, kai lauke daugiau nei 40 laipsnių karščio - menkas malonumas. Lipti sunku, o nučiuožti gan lengva ir greita. Tad po trijų čiuožimų baigiasi visas mano sunboardingas. Pamėginti buvo verta, tačiau čiuožimo su snieglentę ant sniego nepalyginsi. Patarimas, jei keliausite ne vienas, verta paimti  vieną lentą ir ja dalintis. Nes lipimas į viršų greitai nuvargina, o už tokius pinigus pramoga gan greitai pasibaigia - po 20 minučių jau norėsite dalintis lenta.
Sunboardas
Besiilsintis kupranugaris
Tuo metu turistai turi progą pasimatuoti arabiškus drabužius. Kaip tos moterys nešioja tas ilgas juodas sukneles? Nesuprantu. Jausmas toks, lyg būtum nešiojamoje pirtyje. Taip pat išbandėme jodinėjimą kupranugariais. Ar žinojote, kad Emyratuose kupranugariai yra labai brangūs ir labai vertinami gyvūnai? Apsukame nedidelį ratuką, nors pramoga trūko visai trumpai, bet to tikrai užteko. Man net gi pakako to jausmo, kai kupranugaris stojasi arba gulasi. Nes šiaip sau sėdėti neužtenka, yra tam tikra technika. Pirmiausiai kupranugaris kelia galines kojas - tada reikia atsilošti atgal, o kai pradeda kelti prekines - turi palinkti į priekį. Tada ir kupranugariui lengviau ir Jūs nuo jo nenuvirsite. Labai įdomus jausmas. O dar tas saulėleidis…mmmmm romantika.
Saulei besileidžiant
Toliau keliaujame į palapinę pas moteriškė, kuri paišo su hna (henna). Tai toks augalas, kurį atitinkamai paruošus galima naudoti plaukų, nagų ar odos dažymui. Tai va, ta moteriškė palapinėje paišė tokias tatuiruotes, kurios išsilaiko iki dviejų savaičių, o po to tiesiog nusiplauna. Aš tokia tatuiruotę pasidariau vakar Dubai Mall prekybos centre už viso labo 100 AED, o čia va prašau - nemokamai. Gaila vakar nežinojau, bet ta už pinigus gražesnė buvo :) Čia mėginu paguosti taip save. Pas moterį pašonėje stovi maisto lėkštė ir vandens buteliukas. Priminsiu visiems, kad mano viešnagės Emyratuose metu, buvo Ramadanas. Tad gerbiant vietinę kultūrą, visi laukiame visiškos tamsos. Na, tiesą sakant, nelabai ten kas nuo mūsų ir priklausė, bet reikia būti dėkingiems - gėrimus mes gavome ir šviesos metu.
Belly Dancing

Įsijungus lemputes
Saulė po mažu leidžiasi ir mes renkamės prie stalų. Visi pramogautajai yra kviečiami paragauti vietinio maisto, kuris yra labai gardus, tačiau aštrokas. Ir žinoma, deserto. O kol svečiai valgo, scenos viduryje pasirodo vyras su sijonais, kuris pradeda šokti vadinamą Belly Dancing. Tai toks šokis, kai vyras pradeda suktis vietoje, o jo kelių sluoksnių sijonai pradeda kilnotis ir suktis kartu su juo. Kad parodyti visą renginio grožį, šokėjas panaudoja lemputes ir toliau sukasi nesustodamas. Net nežinau kiek laiko viskas truko, tačiau reginys tikrai buvo įspūdingas. Labiau verta kartą pamatyti, nei skaityti, tai ką aš parašiau :)
Vakarienė
Vėlyvas vakaras jau visai eina į pabaigą, todėl einame savo džipų link ir judame namo.
Oi, visai pamiršau paminėti, kad stovykloje galima įsigyti smėlio suvenyrų, tokius buteliukus su dažytu smėliu ir iš jo padarytu lyg paveikslus butelyje. Žinoma, meistro darbas įvertintas nepigiai. Taip pat organizatoriai pasiūlys Jums įsigyti kelias nuotraukas, kurias jie padarė safario metu. Man, tiesą sakant, jos įspūdžio nepadarė, bet jei kas susigundytų - dėl kainos galima derėtis. Ko labiau tempsite į vakarą, tuo pigesnės bus nuotraukos. Ir, kaip bebūtų keista, šioje stovykloje galima atsiskaityti kortele. Ir iš kur jie tą internetą gauna smėlyno viduryje?
O mes jau pakeliui namo, skubame ilsėtis, nes rytoj ir vėl mūsų lauks nauji nuotykiai.